INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

Arvesta

Headless CMS voor 29 websites en een e-commerce platform

Arvesta, een toonaangevend kenniscentrum in de landbouwsector met 2300 experts en meer dan 40 sterke merken, wilde alle websites consolideren in één content management systeem (CMS) om kostenefficiëntie en operationele efficiëntie te verhogen. Ze klopten aan bij competence centre Two Point O om hen daarbij te helpen.
Essentiel Antwerp

Marketing automation voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp koos Dotdigital als marketing automation tool om slimme, geautomatiseerde campagnes op te zetten. Samen met competence centre Us en Dotdigital werd een plan ontwikkeld om de verbinding tussen de Magento 1 webshop en Dotdigital te optimaliseren en effectieve automatische mailcampagnes te creëren.
IKEA

Interne webshop voor IKEA

IKEA, de wereldberoemde Zweedse meubelgigant, had dringend behoefte aan een efficiënter intern stockbeheer en een verbeterde webshop waar medewerkers hun bedrijfskleding konden bestellen. Competence centers eWings en Gumbys sloegen de handen in elkaar en zorgden voor een efficiënter en gebruiksvriendelijker intern webshopplatform.
Signify

Een serverloze omgeving voor Signify

Signify had nood aan een overzichtelijk platform, waardoor productupdates snel en eenvoudig konden worden doorgevoerd met slechts één klik. Compentence centre Cloudway bood de oplossing om deze updates te centraliseren en automatiseren, wat zorgt voor consistentie en efficiëntie.
Essent

De kracht van personalisatie bij Essent

Essent, een toonaangevende energieleverancier in Nederland met diverse merken en servicepartners, vindt gepersonaliseerde communicatie van groot belang en zette daarom in op de implementatie van een Data Management Platform (DMP). Ze klopten aan bij competence centre Stitchd, die hen begeleidde doorheen het hele project.
Vlaanderen.be

Optimalisatie van bezoekersinzichten: een data-analyse project voor Vlaanderen.be

Vlaanderen.be, de officiële website van Vlaanderen, wilde door de toenemende hoeveelheid digitale content graag meer inzichten in hun bezoekersgegevens. Met die uitdaging ging competence centre Stitchd graag aan de slag. Zij bouwden voor hen een dashboard waaruit ze die data kunnen afleiden.
Client Essentiel Antwerp

Marketing automation voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp koos Dotdigital als marketing automation tool om slimme, geautomatiseerde campagnes op te zetten. Samen met competence centre Us en Dotdigital werd een plan ontwikkeld om de verbinding tussen de Magento 1 webshop en Dotdigital te optimaliseren en effectieve automatische mailcampagnes te creëren.
Client IKEA

Interne webshop voor IKEA

IKEA, de wereldberoemde Zweedse meubelgigant, had dringend behoefte aan een efficiënter intern stockbeheer en een verbeterde webshop waar medewerkers hun bedrijfskleding konden bestellen. Competence centers eWings en Gumbys sloegen de handen in elkaar en zorgden voor een efficiënter en gebruiksvriendelijker intern webshopplatform.
Client Signify

Een serverloze omgeving voor Signify

Signify had nood aan een overzichtelijk platform, waardoor productupdates snel en eenvoudig konden worden doorgevoerd met slechts één klik. Compentence centre Cloudway bood de oplossing om deze updates te centraliseren en automatiseren, wat zorgt voor consistentie en efficiëntie.
Client Essent

De kracht van personalisatie bij Essent

Essent, een toonaangevende energieleverancier in Nederland met diverse merken en servicepartners, vindt gepersonaliseerde communicatie van groot belang en zette daarom in op de implementatie van een Data Management Platform (DMP). Ze klopten aan bij competence centre Stitchd, die hen begeleidde doorheen het hele project.
Client Vlaanderen.be

Optimalisatie van bezoekersinzichten: een data-analyse project voor Vlaanderen.be

Vlaanderen.be, de officiële website van Vlaanderen, wilde door de toenemende hoeveelheid digitale content graag meer inzichten in hun bezoekersgegevens. Met die uitdaging ging competence centre Stitchd graag aan de slag. Zij bouwden voor hen een dashboard waaruit ze die data kunnen afleiden.
Client De Vlaamse Waterweg

Managed self-service rapportering via Power BI

De Vlaamse Waterweg, een agentschap van de Vlaamse Overheid, had nood aan ondersteuning voor een duidelijke en overzichtelijke rapportering van hun data. Competence centre Cloubis ging, samen met een informatiemanagementteam dat opgericht werd binnen De Vlaamse Waterweg, aan de slag.