Torfs

Mobile-first verhoogt online conversie bij Torfs

Torfs ondersteunt zijn e-commerce met een omnichannelmodel, waarbij klanten via de webshop, mobiel en via de kiosken in de winkels aankopen kunnen doen. Om de klant een naadloze shopervaring aan te bieden en de online conversie te verhogen, implementeerde Xplore Group bij Torfs een mobile-first aanpak.

ONTDEK MEER

Revalidatie

Optimaal revalideren via een mobiele app

Xplore Group ontwikkelde een app die de revalidatie van een patiënt vereenvoudigt. De patiënt hoeft niet langer manueel een overzicht van zijn activiteit bij te houden. Een app op basis van artificiële intelligentie doet dat automatisch.

ONTDEK MEER

Robot Kinesie

Kinesitherapie naar een hoger niveau

Xplore Group ontwikkelde een robot waarmee een kinesist efficiënter en nauwkeuriger het stappatroon van een patiënt opvolgt. Tegelijk is de kinesist niet langer afhankelijk van een klassieke, vaste opstelling.

ONTDEK MEER

PON Automotive

Een grote klanttevredenheid dankzij de Mobile Service Assistant-app

Xplore Group ontwikkelde een mobiele app voor de mecaniciens van Pon Automotive. Tegelijk zorgt de app voor een hoger niveau van klantentevredenheid.

ONTDEK MEER

VRT NU

Betere kijkervaring met VRT NU

Het kijkgedrag van de Vlaming verandert. Om efficiënter op de vraag naar live streaming en video on demand in te spelen, bouwde Xplore Group voor VRT NU een oplossing uit op basis van Adobe Experience Manager.

ONTDEK MEER

Daily Fresh Food

Optimalisatie PIM systeem zorgt voor optimale functionaliteit van de website

De best mogelijke resultaten halen uit een PIM-implementatie. Dat is wat Daily Fresh Food leerde van de specialisten van Xplore Group.

ONTDEK MEER

VDAB

Werk zoeken wordt kinderspel met big data

Een specifieke bijscholing kan de kans op werk in één klap sterk vergroten. Welke kans je hebt om als werkzoekende werk te vinden – en hoe lang dat zal duren – voorspelt de VDAB met een big data-toepassing van Xplore Group. Dat laat toe een meer gepersonaliseerde begeleiding te voorzien.

ONTDEK MEER

Pizza Hut

conversie -en klantrelatie optimalisatie gaan hand in hand

Pizza Hut België zet sterk in op online beleving. Xplore Group hertekende de website van het pizzarestaurant, zodat die nu ook piekmomenten in de vraag kan opvangen. Daarnaast kreeg de site functioneel een forse uitbreiding. 

ONTDEK MEER

Sibelga

Het draait allemaal rond de UX van een website

Bij de ontwikkeling van een website komt een intensieve voorbereiding kijken. Xplore Group effende het pad voor de nieuwe website van Sibelga: van de eerste analyses tot de wireframes.

ONTDEK MEER

Freight Tracking System

Zeg vaarwel tegen vertragingen dankzij optimaal just-in-time-proces

Just-in-time is een bekend basisprincipe in de automobielindustrie. Maar wat als onderdelen vastzitten in de file of als een producent de nodige stukken niet op tijd kan leveren? Het Freight Tracking System van Xplore Group biedt een algemeen logistiek overzicht. Het laat de betrokken leveranciers toe om de juiste acties te ondernemen, lang voor de productielijnen stilvallen.

ONTDEK MEER

Fabory

Optimaal gebruik maken van MDM, dat doe je zo

Met de hulp van Xplore Group slaagde Fabory erin om de prestaties en het gebruik van zijn MDM-implementatie drastisch te verbeteren.

ONTDEK MEER

Kind en Gezin

Kwalitatief betere kinderopvang dankzij een big data-oplossing

Via een big data-oplossing van Xplore Group heeft Kind en Gezin een beter zicht op de kwaliteit van de aangeboden kinderopvang. De toepassing schuift mogelijke aandachtspunten op een objectieve manier naar voren.

ONTDEK MEER

JBC

Breng al je klanten dichter bij elkaar en ga volledig omnichannel

Xplore Group zette voor JBC een omnichannel-omgeving op met Salesforce Commerce Cloud. De oplossing ondersteunt de digitale interactie tussen JBC en de klant, zowel online als in-store. 

ONTDEK MEER

BERGHOFF

Van idee tot volledige creatie van een webshop met unieke merkervaring

Xplore Group ontwikkelde het e-commerceplatform voor de B2C-klanten van BergHOFF Worldwide. De oplossing kreeg een nieuwe branding, stimuleert conversie en bezorgt de klanten een unieke merkervaring.

ONTDEK MEER

Philips

Near-real-time publishing in de praktijk 

Xplore Group heeft voor Philips een succesvol data syndication platform gebouwd. De oplossing staat in voor de near-real-time publicatie van productgerelateerde content via een brede waaier van kanalen. Het platform brengt de doorlooptijd terug van twaalf uur tot enkele minuten.

ONTDEK MEER

Let's Connect

Contacteer ons

+32 (0)3 871 99 66

info@xploregroup.be