INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

VRT

UX & toegankelijkheid bij VRT

Als openbare omroep van de Vlaamse Gemeenschap in België speelt de VRT een cruciale rol in het verspreiden van diverse inhoud over verschillende kanalen. Hun bestaande en nieuwe websites en applicaties evolueren voortdurend en moeten daarom steeds worden verbeterd met het oog op de eindgebruikers. Competence centre Humix ondersteunt hen om alle inhoud op een toegankelijke manier aan te bieden.
Cyclis

Efficiënte fietsleasing met Cyclis

In 2014 startte Cyclis Bike Lease als eerste met fietsleasing in België. Ze hebben een netwerk uitgebouwd van meer dan 1300 fietswinkels waar medewerkers hun droomfiets kunnen gaan kiezen en laten onderhouden. Competence centre AppFoundry ging aan de slag en ontwikkelde een nieuwe digitale oplossing.
Horta

Loyalty en customer experience platform voor Horta

Horta, de toonaangevende specialist in tuin- en dierbenodigdheden, wou graag een loyaliteitsprogramma opzetten, waarbij klanten konden profiteren van voordelen via een klantenkaart. Competence center Us ging voor hen aan de slag en bouwde een uitgebreid Customer Experience Platform.
SKM

SKM: Succesverhaal in E-commerce Marketing

SKM is een Belgische kledingzaak die ondertussen al meer dan 150 jaar aan vakkennis bundelt. In lijn met de voortdurende rebrandingactiviteiten van SKM ontwikkelde competence centre eWings een op maat gemaakte digitale marketingstrategie. Competence centre Meteor stond in voor de bouw van de nieuwe webshop.
Pebble

Een rock-solid branding & website voor Pebble

Pebble is een opkomende speler in de marketing wereld die zich focust op email marketing automation en CDP's. Bij de lancering van een bedrijf hoort ook een visuele identiteit, dus Xplore Group's competence center Sidekick ging voor hen aan de slag.
Childhome

Een aangepaste B2B en B2C website voor Childhome

Childhome is een Belgische fabrikant van baby- en peuterartikelen. Hun producten wonnen al meermaals prestigieuze, internationale prijzen dus een goede website, zowel voor B2C als B2B, kon niet ontbreken. Competence center eWings ging voor hen aan de slag en bouwden een multi-site oplossing in Magento 2.
Client Cyclis

Efficiënte fietsleasing met Cyclis

In 2014 startte Cyclis Bike Lease als eerste met fietsleasing in België. Ze hebben een netwerk uitgebouwd van meer dan 1300 fietswinkels waar medewerkers hun droomfiets kunnen gaan kiezen en laten onderhouden. Competence centre AppFoundry ging aan de slag en ontwikkelde een nieuwe digitale oplossing.
Client Horta

Loyalty en customer experience platform voor Horta

Horta, de toonaangevende specialist in tuin- en dierbenodigdheden, wou graag een loyaliteitsprogramma opzetten, waarbij klanten konden profiteren van voordelen via een klantenkaart. Competence center Us ging voor hen aan de slag en bouwde een uitgebreid Customer Experience Platform.
Client SKM

SKM: Succesverhaal in E-commerce Marketing

SKM is een Belgische kledingzaak die ondertussen al meer dan 150 jaar aan vakkennis bundelt. In lijn met de voortdurende rebrandingactiviteiten van SKM ontwikkelde competence centre eWings een op maat gemaakte digitale marketingstrategie. Competence centre Meteor stond in voor de bouw van de nieuwe webshop.
Client Pebble

Een rock-solid branding & website voor Pebble

Pebble is een opkomende speler in de marketing wereld die zich focust op email marketing automation en CDP's. Bij de lancering van een bedrijf hoort ook een visuele identiteit, dus Xplore Group's competence center Sidekick ging voor hen aan de slag.
Client Childhome

Een aangepaste B2B en B2C website voor Childhome

Childhome is een Belgische fabrikant van baby- en peuterartikelen. Hun producten wonnen al meermaals prestigieuze, internationale prijzen dus een goede website, zowel voor B2C als B2B, kon niet ontbreken. Competence center eWings ging voor hen aan de slag en bouwden een multi-site oplossing in Magento 2.
Client Huisman

Een innovatief digitaal klantportaal voor Huisman

In een wereld waar technologie voortdurend evolueert, heeft Huisman, een vooraanstaande speler in de maritieme sector, de kracht van digitale transformatie omarmd. Met de expertise van competence center Fenego hebben ze een nieuw pad uitgestippeld in klantenservice, waarbij efficiëntie en klantbetrokkenheid centraal staan.