Inspirerende samenwerkingen en projecten

In de kijker

Client Neuhaus

Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus

Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.

Blijf up-to-date

Client Bose

Tracking framework boost business bij Bose

De nieuwe datagedreven aanpak van Bose – met name rond marketing en verkoop – is gebaseerd op het betrouwbare en gestructureerde event-based tracking framework van Xplore Group.
Client OZ

Public cloud garandeert digitale dienstverlening bij OZ

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
Client OZ

OZ kiest voluit voor digitalisering

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
Client Pon Automotive

Een grote klanttevredenheid dankzij de mobile service assistant-app

Xplore Group ontwikkelde een mobiele app voor de mecaniciens van Pon Automotive. Tegelijk zorgt de app voor een hoger niveau van klantentevredenheid.
Client Xplore Group

Optimaal revalideren via een mobiele app

Xplore Group ontwikkelde een app die de revalidatie van een patiënt vereenvoudigt. De patiënt hoeft niet langer manueel een overzicht van zijn activiteit bij te houden. Een app op basis van artificiële intelligentie doet dat automatisch.
Client VDAB

Werk zoeken wordt kinderspel met Big Data

Een specifieke bijscholing kan de kans op werk in één klap sterk vergroten. Welke kans je hebt om als werkzoekende werk te vinden – en hoe lang dat zal duren – voorspelt de VDAB met een big data-toepassing van Xplore Group. Dat laat toe een meer gepersonaliseerde begeleiding te voorzien.