Inspirerende samenwerkingen en projecten
In de kijker
- Solution implementation
Client Coop Supermarkten
Een performante en schaalbare e-commerce omgeving
Blijf up-to-date
- Innovation
Client Pantoonbenes
Een stijlvolle B2B-webshop voor PantoonBenes
Print- en Sign expert PantoonBenes had nood aan een vernieuwde, gebruiksvriendelijke webshop, die er bovendien ook nog eens superstrak uitziet. Competence center eWings ging de uitdaging aan en leverde op in stijl.
- Solution implementation
Client Neuhaus
Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus
Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.
- Digital operations
Client Bose
Tracking framework boost business bij Bose
De nieuwe datagedreven aanpak van Bose – met name rond marketing en verkoop – is gebaseerd op het betrouwbare en gestructureerde event-based tracking framework van Xplore Group.
Client OZ
Public cloud garandeert digitale dienstverlening bij OZ
OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
- Innovation, Solution implementation
Client OZ
OZ kiest voluit voor digitalisering
OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
- Digital operations
Client Pon Automotive
Een grote klanttevredenheid dankzij de mobile service assistant-app
Xplore Group ontwikkelde een mobiele app voor de mecaniciens van Pon Automotive. Tegelijk zorgt de app voor een hoger niveau van klantentevredenheid.