Inspirerende samenwerkingen en projecten

In de kijker

Client Bel&Bo

Een futureproof en omnichannel website voor Bel&Bo

Blijf up-to-date

Client Coop Supermarkten

Een performante en schaalbare e-commerce omgeving

Client Pantoonbenes

Een stijlvolle B2B-webshop voor PantoonBenes

Print- en Sign expert PantoonBenes had nood aan een vernieuwde, gebruiksvriendelijke webshop, die er bovendien ook nog eens superstrak uitziet. Competence center eWings ging de uitdaging aan en leverde op in stijl.
Client Neuhaus

Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus

Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.
Client Bose

Tracking framework boost business bij Bose

De nieuwe datagedreven aanpak van Bose – met name rond marketing en verkoop – is gebaseerd op het betrouwbare en gestructureerde event-based tracking framework van Xplore Group.
Client OZ

Public cloud garandeert digitale dienstverlening bij OZ

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
Client OZ

OZ kiest voluit voor digitalisering

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.