Een serverloze omgeving voor Signify

Signify, voorheen bekend als Philips Lighting, is wereldwijd toonaangevend op het gebied van verlichting en biedt hoogwaardige, energiezuinige verlichtingsproducten, -systemen en -diensten aan. Door lichtbronnen om te zetten in dataverzamelpunten, verbinden ze apparaten, locaties en mensen, wat leidt tot energiebesparing en een veiligere en comfortabelere leefomgeving.

signify-logo

Bij Signify moest een speciaal team van marketeers elke keer handmatig alle online content aanpassen bij product- of prijsupdates. Dit tijdrovende proces leidde tot inconsistenties in prijs- en productcampagnes op verschillende platformen. Compentence centre Cloudway bood de oplossing om deze updates te centraliseren en automatiseren, wat zorgt voor consistentie en efficiëntie.

Serverloos voor moeiteloze bewerkingen

Cloudway implementeerde een serverloos platform voor Signify, waardoor productupdates snel en eenvoudig konden worden doorgevoerd met slechts één klik. Dit verhoogde de efficiëntie en stelde marketeers in staat om zich te concentreren op hun kernactiviteiten, in plaats van zich bezig te houden met tijdrovende handmatige aanpassingen.

Het proces

Na nauw overleg met Signify ontwikkelde Cloudway een compleet serverloos platform dat perfect aansloot bij de behoeften van het bedrijf. Met behulp van de nieuwste technologieën, zoals een Product Content Publication (PCP) platform op het bestaande PIM-systeem van Signify, werden productupdates binnen enkele minuten verwerkt in plaats van uren of dagen.

 

Het resultaat

Dankzij de samenwerking met Cloudway kon Signify de time-to-market verkorten en hun markt snel uitbreiden. Marketeers kregen meer tijd om zich te richten op hun kernactiviteiten, terwijl het serverloze platform automatisch zorgde voor consistente en tijdige updates op alle kanalen en platformen. Het systeem van Cloudway bracht niet alleen efficiëntie, maar ook innovatie binnen Signify, wat resulteerde in een meer kosteneffectieve en flexibele bedrijfsvoering.

 

Dankzij het vernieuwde systeem kan Signify nu beter overzicht houden over de kosten en sneller inspelen op de behoeften van de markt. De samenwerking met Cloudway heeft geleid tot meer efficiëntie, innovatie en groei voor Signify en toont bovendien aan dat een serverloze aanpak de weg is naar een snellere time-to-market en een succesvolle bedrijfsvoering.

Xploration

Signify had nood aan een overzichtelijk platform, waardoor productupdates snel en eenvoudig konden worden doorgevoerd met slechts één klik.

Onze oplossing

Compentence centre Cloudway bood de oplossing om de productupdates via een serverloos platform te centraliseren en automatiseren, wat zorgt voor consistentie en efficiëntie.

Integration

  • Product Content Publication (PCP) platform op het bestaande PIM-systeem van Signify
  • AWS Lambda
  • DynamoDB
  • Kinesi

Resultaat

Dankzij het platform kon Signify de time-to-market verkorten en hun markt snel uitbreiden. Het serverloze platform zorgt automatisch voor consistente en tijdige updates, waardoor marketeers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.