INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

De Vlaamse Waterweg

Managed self-service rapportering via Power BI

De Vlaamse Waterweg, een agentschap van de Vlaamse Overheid, had nood aan ondersteuning voor een duidelijke en overzichtelijke rapportering van hun data. Competence centre Cloubis ging, samen met een informatiemanagementteam dat opgericht werd binnen De Vlaamse Waterweg, aan de slag.
D’Ieteren Auto

Inzicht in analytics voor D’Ieteren Auto

Gezien de toename van online research in de zoektocht naar een nieuwe auto had D’Ieteren Auto, een toonaangevende auto-importeur in België, nood aan een beter zich op hun digitale datalandschap. Ze deden daarvoor beroep op de kennis van competence centre Stitchd, die hun data in kaart bracht.
Belgian Cycling

Video om WK-selectie van Belgian Cycling bekend te maken

Belgian Cycling, een van ’s werelds oudste wielerbonden, was op zoek naar een originele manier om hun WK-selectie bekend te maken. Ze klopte aan bij competence centre Us, waar de collega's hun creativiteit de vrije loop lieten en ze zo voor Belgian Cycling een fantastische video creëerden. Het startschot van een succesverhaal!
VRT

UX & toegankelijkheid bij VRT

Als openbare omroep van de Vlaamse Gemeenschap in België speelt de VRT een cruciale rol in het verspreiden van diverse inhoud over verschillende kanalen. Hun bestaande en nieuwe websites en applicaties evolueren voortdurend en moeten daarom steeds worden verbeterd met het oog op de eindgebruikers. Competence centre Humix ondersteunt hen om alle inhoud op een toegankelijke manier aan te bieden.
Cyclis

Efficiënte fietsleasing met Cyclis

In 2014 startte Cyclis Bike Lease als eerste met fietsleasing in België. Ze hebben een netwerk uitgebouwd van meer dan 1300 fietswinkels waar medewerkers hun droomfiets kunnen gaan kiezen en laten onderhouden. Competence centres AppFoundry en Cloudway gingen aan de slag en ontwikkelden een nieuwe digitale oplossing.
Horta

Loyalty en customer experience platform voor Horta

Horta, de toonaangevende specialist in tuin- en dierbenodigdheden, wou graag een loyaliteitsprogramma opzetten, waarbij klanten konden profiteren van voordelen via een klantenkaart. Competence center Us ging voor hen aan de slag en bouwde een uitgebreid Customer Experience Platform.
Client D’Ieteren Auto

Inzicht in analytics voor D’Ieteren Auto

Gezien de toename van online research in de zoektocht naar een nieuwe auto had D’Ieteren Auto, een toonaangevende auto-importeur in België, nood aan een beter zich op hun digitale datalandschap. Ze deden daarvoor beroep op de kennis van competence centre Stitchd, die hun data in kaart bracht.
Client Belgian Cycling

Video om WK-selectie van Belgian Cycling bekend te maken

Belgian Cycling, een van ’s werelds oudste wielerbonden, was op zoek naar een originele manier om hun WK-selectie bekend te maken. Ze klopte aan bij competence centre Us, waar de collega's hun creativiteit de vrije loop lieten en ze zo voor Belgian Cycling een fantastische video creëerden. Het startschot van een succesverhaal!
Client VRT

UX & toegankelijkheid bij VRT

Als openbare omroep van de Vlaamse Gemeenschap in België speelt de VRT een cruciale rol in het verspreiden van diverse inhoud over verschillende kanalen. Hun bestaande en nieuwe websites en applicaties evolueren voortdurend en moeten daarom steeds worden verbeterd met het oog op de eindgebruikers. Competence centre Humix ondersteunt hen om alle inhoud op een toegankelijke manier aan te bieden.
Client Cyclis

Efficiënte fietsleasing met Cyclis

In 2014 startte Cyclis Bike Lease als eerste met fietsleasing in België. Ze hebben een netwerk uitgebouwd van meer dan 1300 fietswinkels waar medewerkers hun droomfiets kunnen gaan kiezen en laten onderhouden. Competence centres AppFoundry en Cloudway gingen aan de slag en ontwikkelden een nieuwe digitale oplossing.
Client Horta

Loyalty en customer experience platform voor Horta

Horta, de toonaangevende specialist in tuin- en dierbenodigdheden, wou graag een loyaliteitsprogramma opzetten, waarbij klanten konden profiteren van voordelen via een klantenkaart. Competence center Us ging voor hen aan de slag en bouwde een uitgebreid Customer Experience Platform.
Client SKM

SKM: Succesverhaal in E-commerce Marketing

SKM is een Belgische kledingzaak die ondertussen al meer dan 150 jaar aan vakkennis bundelt. In lijn met de voortdurende rebrandingactiviteiten van SKM ontwikkelde competence centre eWings een op maat gemaakte digitale marketingstrategie. Competence centre Meteor stond in voor de bouw van de nieuwe webshop.